پیشخوان دانشگاه پیام نور

اطلاعیه!

با توجه به تعطیلی دانشگاهها به دلیل شیوع بیماری در کشور برخی از مهمترین موضوعات درسی در درس های مربوطه رشته حقوق در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در وب سایت شخصی و نیز شبکه های اجتماعی بارگذاری خواهیم نمود. دانشجویان محترم می توانند اطلاعات تکمیلی را با مراجعه به سایت شخصی دکتر حسین سرتیپی دریافت نمایند.

اطلاعیه واحد پشتیبانی

دانشجویان عزیز که در درسترسی به کلاس های خود مشکل دارند لطفا نام کلاس ها٬ نام و نام خانوادگی و کد دانشجویی خود را به آدرس ایمیل
support@hosseinsartipi.com
ارسال نمایید تا در اسرع وقت دسترسی شما ایجاد شود.


دانشجویان محترمی که در ساخت ایمیل مشکل دارند، لطفا برای ساختن ایمیل به راهنمای ساخت ایمیل مراجعه فرمایید
راهنمای ساخت ایمیل

تابلوی اعلانات

دانشجویان محترم ، آقایان و خانم ها

در این ترم، سعی بر این است که اطلاعات کاربردی و مفیدی را در دسترس شما قرار دهیم.  با توجه به شیوع بیماری کوید ۱۹ و عدم برگزاری حضوری کلاس ها، تلاش نمودم من تا برخی از خلاء های آموزشی و یا نقصان در دسترسی دانشجویان محترم به منابع علمی و کاربردی، از طریق ارائه اطلاعات و منابع در بخش دانشجویان جبران گردد.

در طول این ترم لازم است به نکات ضروری که در ادامه بیان می شود، دقت فرمایید:

۱- براساس فهرست دانشجویانی که در این درس در زمان های مقرر ثبت نام نموده اند، به صورت خودکار نام کاربری و رمز ورود طراحی و درج گردیده است. برای اطلاع از نحوه مراجعه و استفاده از پرتال دانشجویان به فیلم آموزشی که ارسال می گردد و در بخش ورودی پرتال دانشجویان نیز قابل دسترسی است، مراجعه نمایید.

۲- حضور در تمامی کلاس ها ضروری بوده و تنها پنج دقیقه اول کلاس برای تاخیر مجاز می باشد. در صورت عدم حضور در کلاس و یا تاخیر بیش از پنج دقیقه بابت تاخیر در جلسه و یا غیبت، یک نمره منفی درج و تاثیر جدی در نمره میان ترم خواهد داشت.

۳- در نیمه کلاس تعیین خواهد شد که امتحان میان ترم براساس کار تحقیقی بوده و یا امتحان میان ترم. در صورتی که هز یک از دانشجویان، بیش از دو جلسه در کلاس حاضر نباشند، نمره میان ترمی برای ایشان منظور نگردیده و تنها از ۱۲ نمره برای ایشان، در نظر گرفته خواهد شد.

۴- منابع درسی تا حد امکان در وب سایت شخصی اینجانب تعبیه شده و سعی شده است تا برخی فایل های صوتی و تصویری و نیز منابع تکمیلی نیز در اختیار دانشجویان محترم قرار گیرد. دانشجویان عزیز توجه داشته باشند، آن دست از دانشجویانی که در وب سایت ثبت نام و نام و رمز کاربری دریافت نموده و همچنین آن دسته از دانشجویانی که این درس را انتخاب و در سیستم رسمی دانشگاه به استاد اعلام شده باشند، امکان ثبت نام و دسترسی به محتوای کلاس ها را خواهند داشت. در صورتی که هر یک از دانشجویان در این زمینه مشکلی داشته باشند این امکان در سایت پیش بینی شده است که ایراد را در آسان و سریعترین فرصت به اطلاع استاد رسانیده و پس رفع ایراد، به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- دانشجویان عزیز توجه نمایند که هر گونه ایرادی در اطلاعات درخواستی مانع از آن خواهد بود که ایشان بتوانند از اطلاعات ارائه شده، استفاده نمایند. در ضمن دانشجویانی که شماره موبایل و یا نشانی پست الکترونیک ایشان اشتباه بوده و یا تغییر نموده است می توانند در حساب کاربری وارد و آن ها را اصلاح نمایند. در غیر اینصورت، دسترسی ایشان به اطلاعات و اطلاع رسانی همانند سایرین ممکن نبوده و این ایراد مانع از همکاری موثر در زمان برگزاری کلاس ها خواهد شد. بنابراین به ایشان توصیه می گردد تا در اولین فرصت نسبت به بررسی اطلاعات ایشان در قسمت کاربری اقدام و در صورت نیاز موارد پیش گفته را تکمیل نمایند.

۶- به اطلاع دانشجویان محترم می رساند که حقوق مولف و مالکیت فکری ایشان در تمامی منابعی که در دسترس ایشان قرار داده شده، محفوظ  بوده و هرگونه تکثیر و یا بهره برداری غیر مجاز آنها، غیر اخلاقی و موجب مسئولیت خواهد بود.

با آرزوی توفیق شما عزیزان و سلامتی خانواده محترم شما

دکتر حسین سرتیپی